Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Akcja specjalna Nowoczesna Firma
Udostępnij:
Mamy dobrą i złą wiadomość. Zła wiadomość brzmi, że jest wiele powodów dla Call Center, które mogą spowodować utratę dużej ilości klientów. Dobra wiadomość jest taka, że korzystając z odpowiednich rozwiązań, możesz sprawić, że Twoi pracownicy będą prawie dwa razy bardziej zadowoleni z pracy i tym samym bardziej produktywni.

Lockdown wymusił prawdziwą cyfryzację wielu centrów kontaktu, a pandemia skłoniła wiele firm do dużych zmian w działach obsługi, ale nie wszystkie zmiany przełożyły się na wyższą wydajność czy na lepsze doświadczenia klientów. Po wieloletnim przywiązaniu do pracy stacjonarnej i telefonu, konsultanci nagle zostali zmuszeni do pracy zdalnej. Zmiana musiała nastąpić szybko i nie wszystkie firmy zdążyły wyposażyć zespoły w odpowiednie narzędzia i szkolenia. Technologia chmury umożliwiła co prawda zdalne działanie centrów kontaktu i uwolniła konsultantów od biura, ale to jeszcze nie zagwarantowało odpowiednio wysokich standardów obsługi klienta.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Liczby nie kłamią

Okazuje się, że pracę z domu preferuje większość z nas. Ten model pracy zmniejsza koszty operacyjne, zwiększając jednocześnie zadowolenie pracowników. Wynikająca z niego elastyczność stwarza firmom lepsze szanse na znalezienie i dłuższe utrzymanie wykwalifikowanych pracowników. Zaskakujący jest fakt, że aż 80% przedsiębiorstw uważa, iż zapewnia klientom świetną obsługę, podczas gdy bardzo dobrą obsługą cieszy się zaledwie 8% klientów.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Trudne warunki Home Office

Same możliwości prowadzenia zdalnego centrum kontaktu nie zapewniają zadowolenia konsultantów ani klientów. Firmy muszą wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać najnowszą technologię, aby zwiększyć możliwości, rozwijać i szkolić konsultantów Call Center. W domowym biurze nie brakuje niepotrzebnych źródeł hałasu, takich jak dzwonek do drzwi, szczekanie psa, odgłosy wiertarki sąsiada, remontów w okolicy czy obecność domowników. Wszystko to są elementy, które rozpraszają i pogarszają warunki pracy.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Właściwe rozwiązania

Do wykonywania swojej pracy w sposób profesjonalny pracownicy potrzebują najlepszego sprzętu. Profesjonalne zestawy słuchawkowe Jabra oferują użytkownikom aktywną oraz pasywną redukcję hałasu, a także mikrofony z tą funkcją, dzięki czemu jakość dźwięku rozmowy jest znacznie lepsza. System izoluje głos konsultanta, wyciszając wszelkie odgłosy i hałasy dobiegające z okolicy. Nie trzeba chyba tłumaczyć, że jeżeli konsultant lepiej słyszy klienta, a klient rozumie konsultanta, to jakość rozmowy, a zarazem usług jest po prostu najlepsza. Korzystanie z wysokiej jakości, profesjonalnych zestawów słuchawkowych wydaje się zatem konieczne, aby poprawić jakość dźwięku rozmów oraz zadowolenie klienta. Co więcej, pracownik wyposażony w technologie klasy premium czuje się bardziej doceniany.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Wsparcie programowe

Profesjonalny zestaw słuchawkowy Jabra umożliwia też efektywne działanie oprogramowania. Im lepsza jakość dźwięku, tym dokładniej działa analityka, a to z kolei pomaga konsultantom doskonalić się, a menedżerom monitorować wyniki. Z rozwiązaniami Jabra można mierzyć dane dotyczące jakości dźwięku i przebiegu rozmowy. Dzięki powiązaniu sprzętu światowej klasy, takiego jak profesjonalne zestawy słuchawkowe Jabra, z inteligentnym oprogramowaniem, a także wsparciu personelu, centra Call Center mogą korzystać pełnymi garściami ze sprawdzonych i markowych rozwiązań w obsłudze klienta. Dbają one tym samym o swoich pracowników i ich rozwój.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Trzy ważne pytania

Zanim dokonasz właściwego wyboru, musisz znaleźć odpowiedź na trzy ważne pytania:

  • Czy potrzebujesz przewodowych czy bezprzewodowych zestawów słuchawkowych?
  • Jakie zestawy słuchawkowe można zintegrować z rozwiązaniami w Twojej firmie?
  • Jakie zestawy słuchawkowe zostały stworzone specjalnie z myślą o centrum kontaktowym?

Przewodowe czy bezprzewodowe

Jest powszechnie wiadomo, że bezprzewodowe zestawy słuchawkowe zwiększają produktywność, ponieważ pracownicy mają swobodę poruszania się po biurze lub domu. Mogą z większą swobodą odbierać połączenia, odbierać wszelkiego rodzaju dokumenty, nie rozłączając się z rozmówcą. Z drugiej strony, przewodowe zestawy słuchawkowe mają swoje zalety, bo nigdy nie wyczerpią baterii.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Zestawy dla Call Center

Chcąc zapewnić swojej firmie najwyższy możliwy standard pracy, a pracownikom najbardziej zaawansowane rozwiązania, nie możesz przejść obojętnie obok profesjonalnych zestawów słuchawkowych Jabra.

Jabra Engage 50

Jeżeli szukasz przewodowego zestawu słuchawkowego, zalecamy Jabra Engage 50. Jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie cyfrowych zestawów o najwyższych parametrach. Został wyposażony w bardzo czuły mikrofon, ma także komfortową konstrukcję, która jest wygodna podczas długich godzin pracy. Unikalny system trzech mikrofonów z inteligentną redukcją szumów odfiltrowuje dźwięki tła i zapewnia rozmówcy czyste i niezakłócone brzmienie. Dźwięk stereo sprawia, że rozmowy są żywe i autentyczne, a jednocześnie zapewniają najwyższy poziom ochrony słuchu.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Jabra Engage 65 Convertible

Jabra Engage 65 Convertible to bezprzewodowy zestaw klasy premium, który został wyposażony w jedną słuchawkę i mikrofon na ruchomym ramieniu. Jego konstrukcja umożliwia komfortowe rozmowy telefoniczne, ale jednocześnie pozwala pozostać w stałym kontakcie z otoczeniem. Engage 65 daje możliwość połączenia się z dwoma urządzeniami jednocześnie i oferuje pracę w zasięgu 100 m. To jednocześnie niezwykle lekki zestaw słuchawkowy o wadze zaledwie 18g. Aktywna redukcja szumów zaimplementowana w mikrofonie, skutecznie eliminuje wszelkie niepotrzebne dźwięki i hałasy. W pełni naładowana bateria pozwala na dziewięć godzin pracy.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Jabra Engage 75

Jeśli szukasz wiodącego w swej klasie profesjonalnego zestawu bezprzewodowego dla Call Center z dwoma słuchawkami, to najlepszym wyborem jest Jabra Engage 75. Jest to topowy i najbardziej zaawansowany technologicznie zestaw wyposażony w szereg inteligentnych rozwiązań, które rozpoznają i izolują głosy osób prowadzących konwersację od wszelkich innych szumów i hałasów dochodzących z pobliskiego otoczenia. Dotyczy to zarówno dźwięku w słuchawkach, jak i mikrofonu w którym zaimplementowano aktywny system redukcji szumów. Zestaw Engage 75 jest bardzo uniwersalny i może współpracować równocześnie z 5 urządzeniami - zarówno z telefonami stacjonarnymi, komputerami, jak i smartfonami. W codziennej pracy jest bardzo komfortowy i wydajny, bowiem oferuje zasięg bezprzewodowy do 150 m, a w pełni naładowana bateria wystarczy na 13 godzin rozmów. Słuchawki dostępne są z praktyczną stacją ładującą. Jabra Engage 75 oferuje ponadto możliwość pracy przewodowej, po podłączeniu przewodu USB.

Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra

Więcej informacji znajdziesz pod adresem: jabra.pl/business/contact-center-headsets

Artykuł powstał we współpracy z firmą Jabra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra - Strefa Biznesu

Przejdź na stronę główną Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie