Kwestionariusz służy zebraniu opinii na temat funkcjonowania ŚUW oraz pracy urzędników załatwiających poszczególne sprawy klientów. Wśród pytań znalazły się kwestie dotyczące źródeł informacji o pracy urzędu, sprawności obsługi, zachowania urzędników czy warunków lokalowych. Umieszczone zostały również pytania otwarte, w których klienci proszeni są o wskazanie propozycji zmian zmierzających ich zdaniem do podniesienia jakości obsługi. Dzięki ankiecie będzie można dowiedzieć się, jakie elementy działania administracji publicznej należałoby poprawić, a jakie nie potrzebują takich zmian oraz co należy usprawnić, aby urząd był jeszcze bardziej przyjazny dla klienta.
Badania ankietowe, jak co roku, są przeprowadzane w holu głównym ŚUW oraz w Oddziale Paszportów (budynek C-1).
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?