- Przez kilka dni trwał montaż nowych urządzeń na parkingu. Odbywał się on bezproblemowo, kierowcy mogli nawet nie zauważyć prac. Jeśli system będzie tak samo sprawnie funkcjonował to wszyscy będą z niego zadowoleni - przyznaje prezes Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych, Michał Miszczyk. – Są dwie nowe kasy oraz bramki wpuszczające i wypuszczające kierowców. Z czasem będziemy chcieli zamknąć budkę stojącą przed wyjazdem z parkingu, gdzie kierowcy mogli płacić za parkowanie u kasjera. Wprowadziliśmy taką dodatkową formę płatności, gdy popsuła się kasa znajdująca się przy wejściu na parking od strony ratusza i nie dało się jej naprawić. Od poniedziałku wraz z nowym system obsługi kierowców wróciła tam kasa.
Dodaje, że awarie starego 10 letniego sytemu elektronicznego zdarzały się bardzo często. - Praktycznie od nowości był zawodny, a od kilku lat problemy były coraz większe i zastanawialiśmy się nad zmianą, a w tym roku nie mieliśmy już wyjścia. Z końcem roku producent przestaje nam zapewniać części zamienne. W takiej sytuacji zdecydowaliśmy się ogłosić przetarg na nowy system obsługi parkingu. Wpłynęło kilka ofert, wybraliśmy najlepszą, która była też najtańsza. Ta sama firma obsługuje parking przed Urzędem Wojewódzkim i w kilku innych miejscach w Kielcach i system działa bezawaryjnie.
Nowy system kosztował około 150 tysięcy złotych. Po zgłoszeniu awarii serwis ma 12 godzin na jej usunięcie. Drobniejsze usterki pracownicy parkingu będą mogli sami naprawiać.
ZOBACZ TAKŻE:
Jaka pogoda na środę? Sprawdź prognozę
(Źródło: vivi24)
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?