Nie trać czasu na nieskuteczną reklamę. Inwestycja w pozycjonowanie to pewny zysk

Materiał informacyjny Performance Media

Firmy mają dziś do dyspozycji niezliczone sposoby na promocję swojej marki. Zarówno marketing tradycyjny, jak i internetowy kusi różnymi możliwościami, dzięki którym możesz zwiększać liczbę swoich klientów.

Łatwo się jednak domyślić, że niektóre z nich są bardziej skuteczne, a inne - po prostu nie przynoszą realnych efektów.

Zastanawiasz się, w co zainwestować, by zwiększać swoje zyski?

Pozycjonowanie to realne korzyści dla Twojej firmy. Dowiedz się, dlaczego.

Dlaczego pozycjonowanie jest skuteczne?

Dzięki pozycjonowaniu dotrzesz do osób rzeczywiście zainteresowanych Twoją ofertą - nie przypadkowych przechodniów czy internautów.

Dlaczego? Ponieważ masz kontrolę nad tym, na jakie frazy Twoja strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie nie działa tak jak uliczne billboardy czy ulotki, które trafiają do przypadkowych osób. Przemyślane i konsekwentne działania SEO sprawiają, że Twoją stronę odwiedzają potencjalni klienci.

*
Wysokie pozycje w Google sprawiają, że potencjalni klienci sami odnajdują ofertę Twojej firmy

Dzieje się tak dzięki skrupulatnej analizie słów kluczowych. Chodzi o wybór takich zapytań, które kierują do wyszukiwarki użytkownicy zainteresowani konkretnymi usługami czy produktami, a następnie sprawienie, że Twoja strona będzie wyświetlać się na nie na najwyższych pozycjach. O przypadku nie może być więc mowy.

Jakie prace wykona dla Ciebie agencja SEO

Pozycjonowanie to kompleksowe działania. Co więcej, zawsze powinny one wynikać z indywidualnej strategii. Wymienienie wszystkich czynności, które będzie trzeba wykonać w obrębie Twojej strony i poza nią, byłoby niemożliwe - pewne prace należy jednak przeprowadzić w każdym przypadku.

Agencja SEO na pewno przeprowadzi następujące działania:

• Identyfikacja potrzeb Twojego biznesu

Jakie cele chcesz osiągnąć dzięki pozycjonowaniu? Na pozyskaniu jakich klientów Ci zależy? Twoje potrzeby w dużej mierze wpływają na to, jakie ostatecznie działania zostaną przeprowadzone i jakie efekty przyniesie SEO.

• Audyt Twojej strony

Audyt SEO to szczegółowa wszystkich czynników w obrębie Twojej strony, które wpływają na jej pozycje w wyszukiwarce. To identyfikacja błędów, a także tworzenie pierwszych rekomendacji.

• Analiza konkurencji

Działania Twojej konkurencji są niezwykle istotne. Pozwalają zidentyfikować skuteczne praktyki w branży, a także określić zakres koniecznych do wykonania prac.

• Analiza słów kluczowych

Chodzi tu o wybór fraz, które mają największy potencjał w przypadku Twojej firmy. Nie ma sensu przecież pozycjonować na frazy, które nie przyczynią się do osiągnięcia założonych przez Ciebie celów.

• Opracowanie strategii

Wszystkie powyższe działania umożliwią stworzenie strategii, która sprawdzi się w przypadku pozycjonowania Twojej marki.

• Optymalizacja Twojej strony

Optymalizacja polega na usunięciu wszystkich błędów i poprawie czynników, które wpływają na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce. To udoskonalenie struktury Twojej strony, kwestii technicznych czy znajdujących się na niej treści.

• Pozyskiwanie linków

Im więcej odnośników wysokiej jakości prowadzi do Twojej strony, tym bardziej wartościowa jest ona dla użytkowników. A przynajmniej tak widzi to Google.

• Tworzenie treści (content marketing)

Teksty pomagają tworzyć bazę słów kluczowych na Twoją stronę, a także dostarczają klientom użytecznych informacji na temat Twojej branży czy produktów.

• Stała analiza wyników

Google bardzo często aktualizuje algorytm wyszukiwarki. Twoi konkurenci również stale działają, aby poprawić swoje pozycje. Właśnie dlatego w SEO kluczowa jest ciągła analiza i szybkie reagowanie na ewentualne zmiany.

• Raportowanie działań

Co miesiąc powinieneś otrzymywać informacje dotyczące aktualnych pozycji i efektów, z jakimi wiąże się to dla Twojej firmy.

Wszystkie te działania wypłyną nie tylko na pozycje Twojej strony w wyszukiwarce, ale sprawią też, że będzie ona bardziej przyjazna dla jej użytkowników. Wzrośnie również rozpoznawalność Twojej marki i liczba jej klientów.

*
Skuteczne SEO polega na realizacji starannie zaplanowanej strategii

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Pozycjonowanie wymaga cierpliwości. Jeżeli dopiero zaczynasz działania SEO na Twojej stronie, musisz liczyć się z tym, że na efekty poczekasz kilka miesięcy - a nawet pół roku.

Niektórzy uznają ten fakt za wadę pozycjonowania. W trakcie oczekiwania na rezultaty SEO możesz jednak wspierać swój biznes innymi skutecznymi kanałami marketingowymi - np. reklamami Google Ads.

Warto jednak zdawać sobie sprawę, że raz wypracowane efekty pozycjonowania mogą utrzymywać się bardzo długo - nawet przez całe lata. Stanie się tak jednak tylko pod warunkiem ciągłego obserwowania ewentualnych zmian w wyszukiwarce - i dostosowywania Twojej strony do aktualnej sytuacji w Google.

Pozycjonowanie to inwestycja, która się zwraca

Pozycjonowanie, głównie ze względu na efekty, które ze sobą niesie, to jedna z najtańszych metod promocji Twojej firmy. Nie powinieneś jednak postrzegać SEO jako kolejnego wydatku czy obciążenia budżetu. To inwestycja, która się zwróci - i to wielokrotnie.

Celem SEO nie jest bowiem jedynie zwiększenie pozycji Twojej strony w wyszukiwarce. To tylko środek do celu. Tak naprawdę chodzi tu o zwiększenie liczby klientów Twojej firmy, a w konsekwencji - wzrost zysków.

Pozycjonowanie stron w Kielcach, zobacz jak robią to specjaliści: https://performancemedia.pl/oferta/pozycjonowanie-stron/kielce/

Pozycjonowanie może również realizować wiele innych obranych przez Ciebie celów biznesowych. Dzięki niemu zbudujesz przewagę nad konkurencją i zwiększysz rozpoznawalność swojej marki. Działania content marketingowe sprawią z kolei, że wykreujesz swój wizerunek jako eksperta w branży i zgromadzisz wokół swojej firmy grono lojalnych odbiorców.

Podsumowanie

Prawdopodobnie sam poznałeś jakieś marki lub kupiłeś produkty dzięki wyszukiwarce. Zgodzisz się też na pewno, że Google to częsty punkt na Twojej drodze do zakupu.

Jest tak również w przypadku Twoich klientów. Jeżeli Twoja strona nie wyświetla się jeszcze na wysokich pozycjach, nie mają jednak oni szansy odnaleźć Twojej firmy i skorzystać z jej usług.

Daj im tę możliwość, inwestując w pozycjonowanie z Performance Media. Zajmujemy się SEO od 2004 roku - świetnie rozumiemy środowisko wyszukiwarki i korzystamy z najlepszych narzędzi. Skontaktuj się z nami już dziś!

Odkryj więcej artykułów w temacie pozycjonowania stron i sklepów internetowych:
Twoja firma może zarabiać więcej. Przekonaj się jak pozycjonowanie strony może pomóc Twojej firmie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Materiały promocyjne partnera

Nowe narządzie do walki z cyberprzestępczością od CERT Polska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na kielce.naszemiasto.pl Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie