W sklepie Okaidi w Kielcach sprzedamy używane ubrania
Ekologiczne podejście do wielu dziedzin życia staje się coraz bardziej popularne. Nikogo już nie dziwi, że fantastycznym sposobem na oszczędzanie, ale i dbanie o środowisko jest kupowanie ubrań z drugiej ręki. Włączają się w to również popularne sklepy, w tym sieć Okaidi.
Akcja IDTROCK Drugie Życie polega na tym, że członkowie klubu lojalnościowego sklepu Okaidi, będą mogli odsprzedać innym używaną odzież tej marki. Sklep nie nalicza żadnej marży, jest jedynie podstawowa opłata od sprzedaży, czyli VAT. Zarobione na sprzedaży ubrań pieniądze, klienci będą mogli wydać na zakupy w sklepie.
Akcja ruszy w poniedziałek, 27 lutego, i potrwa do niedzieli, 12 marca.
To kolejny krok w stronę zaangażowania na rzecz planety, jaki podejmuje francuski producent odzieży. Marka znana jest bowiem z promowania ekologii i zrównoważonej mody. Od lat cyklicznie organizowane są w sklepach zbiórki używanych ubrań, butów i pościeli (bez względu na markę i stan), które po ręcznym sortowaniu trafiają do potrzebujących lub poddawane są recyklingowi.
W tej chwili 20 do 30 procent włókien, z których powstają nowe ubrania dla dzieci pochodzi z recyklingu. Hasłem, które na stałe wpisane jest w DNA firmy to „Ubieraj się z myślą o jutrze”, a produkowane ubrania są doskonałej jakości - z powodzeniem mogą być przekazywane z pokolenia na pokolenie.
Akcja IDTROC Drugie Życie produktu - to doskonała okazja dla rodziców, by zaoszczędzili na zakupach ubrań dla dzieci, które szybko rosną oraz zrobili dobry uczynek na rzecz planety. - Akcja jest tak przygotowana, aby klient, po tym jak przyniesie ubrania i podpisze z nami umowę, nie musiał już nic. Reszta jest po naszej stronie. Jeśli coś się nie sprzeda to klient odzyska daną rzecz. Wszystko jest łatwe, ale z korzyścią dla klientów i środowiska – podkreśla Agnieszka Tarczyńska, kierownik sklepu Okaidi.
Informacja o marce Okaidi
Okaïdi – francuska moda dla dzieci od narodzin do 14 roku życia. Powstała w 1996 roku, w tej chwili obecna jest w 60 krajach na świecie. Proponuje miejski, casualowy styl, pełen grafik i kolorów. Marka stawia na komfort i wygodę. Modne i trwałe ubranka wykonane są z ekologicznych materiałów powstałych w procesie społecznie odpowiedzialnej produkcji. Ponadczasowe, optymistyczne i edukacyjne wzory pozostają w doskonałej relacji jakości do ceny.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?