Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kłopoty z rejestracją samochodu w kieleckim urzędzie. Czytelnik: "Graniczy to z cudem"

Agata Kowalczyk
Agata Kowalczyk
Szczęściarze, którym udało się umówić na wizytę w Urzędzie Miasta na konkretną godzinę i tak swoje muszą odstać.
Szczęściarze, którym udało się umówić na wizytę w Urzędzie Miasta na konkretną godzinę i tak swoje muszą odstać. Dawid Łukasik
- Próbuję się do dzwonić do Urzędu Miasta w Kielcach od kilku dni na wskazane na stronie internetowej numery, aby zarejestrować samochód. Jednak graniczy to z cudem. Ciągle słyszę informacje, że w kolejce na połączenie czeka powyżej 10 osób - napisał do nas internauta.

- Gdy dodzwoniłem się popołudniu, dostałem informacje od urzędniczki, że umówić termin mogę tylko w godzinach od 7:00 do 7:50. Internetowa rejestracja terminów w ogóle nie działa. Kontaktu do dyrektora czy kierownika nigdzie nie ma podanego. Wydział komunikacji robi sobie wyraźne żarty z mieszkańców.

Na skargę czytelnika dostaliśmy odpowiedź od rzecznika prasowego, prezydenta Kielc, Tomasz Porębskiego.
- W celu umożliwienia rezerwacji wizyty w Urzędzie Miasta przez Internet został udostępniony mieszkańcom nowy serwis https://umowwizyte.kielce.eu/ - pisze rzecznik. - Aby zarezerwować wizytę należy wybrać odpowiednią sprawę, a następnie wypełnić formularz, do którego zostaniemy przekierowani. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku "Zarezerwuj wizytę" zostanie wysłany na podany adres mailowy link, który należy potwierdzić w celu rezerwacji terminu. Link jest aktywny przez 30 minut, po tym czasie rezerwacja zostaje ANULOWANA. Przed przystąpieniem do rezerwacji należy przeczytać opis procedury, dzięki której uzyskamy informacje, jakie dokumenty i załączniki są wymagane dla załatwienia sprawy.

Dodaje, że do Biura Rejestracji Pojazdów można się umówić na kilka sposobów:
1. telefonicznie pod numerem 41 3676099 lub 41 3676499 – terminy udostępnianie z dnia na dzień
2. przy pomocy formularza internetowego – terminy udostępnianie z dnia na dzień;
3. przy pomocy formularza internetowego można też zarezerwować wizytę na kolejne dni.

- Nowe terminy wizyt są dodawane każdego dnia roboczego o godzinie 7.30 – informuje rzecznik. - W danym dniu można umówić się jedynie na dzień bieżący lub następny dzień roboczy. Brak możliwości wyboru terminów na kolejne dni nie oznacza, że terminy te są zajęte. Dalsze terminy są udostępniane w kolejnych dniach.

Terminy rezerwowane przez telefon i internet z dnia na dzień udostępniane są codzienne o godzinie 7.30. Z racji na duże zainteresowanie klientów telefoniczne zapisy wyczerpują się wciągu 20 minut a internetowe wciągu 2 minut.

Terminy tak zwane długoterminowe są udostępniane raz w tygodniu, z reguły z miesięcznym wyprzedzeniem. Zwykle są dostępne od 6 do 24 godzin.

Dodatkowo można również przesłać komplet oryginałów dokumentów pocztą (lub złożyć je na kancelarii urzędu) z wypełnionym wnioskiem (gdzie bezwzględnie należy podać telefon kontaktowy) i dokonanymi opłatami. Urząd będzie się kontaktował indywidualnie z wnioskodawcą telefonicznie w sprawie ewentualnego uzupełnienia danych oraz w celu odbioru dokumentów i tablic w zarejestrowanym pojeździe.

Na stronie internetowej znajdują się dane kontaktowe do kierownictwa Wydziału Komunikacji.

Urzędnicy proszą, aby mieszkańcy, którzy nie wykorzystają zarezerwowanego terminu uprzedzali o tym, aby ktoś inny mógł z niego skorzystać.

Wystarczy przesłać maila na adres: [email protected] lub zadzwonić pod numer 41 367 62 31.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kielce.naszemiasto.pl Nasze Miasto