Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kielce. Poszukiwany nowy dyrektor Miejskiego Urzędu Pracy

Urząd Miasta Kielce
Prezydent Miasta Kielce ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA MIEJSKIEGO URZĘDU PRACY (podstawa prawna: art. 9 ust.5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Organizacja i kierowanie pracami MUP polegające na zapewnieniu prawidłowego i terminowego wykonywania zadań, w tym:

1) opracowywanie i aktualizowanie długookresowego programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy, wskazywanie priorytetów na dany rok budżetowy z uwzględnieniem źródeł finansowania, dokonywanie okresowych ocen wdrażania programu;
2) pozyskiwanie i gospodarowanie środkami finansowymi na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy;
3) udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w znalezieniu pracy oraz pracodawcom w pozyskiwaniu pracowników;
4) inicjowanie, organizowanie i finansowanie usług i instrumentów rynku pracy;
5) opracowywanie analiz i sprawozdań, w tym prowadzenie monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych, oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy;
6) inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;
7) współpraca z organem stanowiącym i wykonawczym Miasta Kielce, Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Wojewodą Świętokrzyskim, Wojewódzkim Urzędem Pracy oraz Miejską Radą Zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy.

Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe magisterskie – prawnicze, ekonomiczne lub z zakresu administracji,
2) minimum 5-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w administracji publicznej;
3) co najmniej 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej 5-letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy;
4) znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
5) znajomość prawa pracy;
6) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych;
7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
8) znajomość zagadnień związanych ze stanowiskiem pracy, wynikających z przepisów prawa, Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach;
9) dobra znajomość prawa UE i zasad wydatkowania środków pochodzących z funduszy UE oraz finansów publicznych;
10) znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.

Wymagania pożądane:

1) umiejętności organizacyjne, w tym związane z zarządzaniem zespołami ludzkimi;
2) umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych lub stresowych;
3) zdolność analitycznego myślenia i komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) CV i list motywacyjny;
2) kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających ww. staż pracy;
5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w Urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej do dopuszczenia do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”;
11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
12) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej www.um.kielce.pl oraz w Biurze Obsługi Interesanta;
13) praca pisemna, dotycząca koncepcji funkcjonowania Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach.

Informacja o metodach i technikach naboru:

1) weryfikacja formalna i merytoryczna nadesłanych aplikacji i pracy pisemnej dotyczącej koncepcji funkcjonowania Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach;
2) test wiedzy i umiejętności;
3) rozmowa kwalifikacyjna;
4) sprawdzenie kompetencji kierowniczych.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni na piśmie o miejscu i terminie przeprowadzenia testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Na stanowisko dyrektora zostanie powołana osoba, która uzyska najwyższą liczbę punktów w postępowaniu kwalifikacyjnym, ale nie niższą niż 75 % punktów możliwych do uzyskania oraz otrzyma pozytywną opinię psychologa (członka Komisji), dotyczącą jej predyspozycji kierowniczych. Dokumenty oraz pracę pisemną należy składać w terminie do dnia 12 października 2010 r. bezpośrednio w Wydziale Organizacyjnym, pokój Nr 148 lub przesłać pocztą (decyduje data stempla placówki pocztowej operatora publicznego).

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Miasta Kielce, pokój Nr 148
ul. Rynek 1
25-303 Kielce

Inne informacje:

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na dyrektora MUP”. Ww. dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane, można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju Nr 143 (nie odebrane nie będą odsyłane). W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (41) 36 76 152

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kielce.naszemiasto.pl Nasze Miasto