Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Film promujący walory turystyczne Kielc robi furorę w internecie. Zobacz wideo

Agata Kowalczyk
Agata Kowalczyk
screen YouTube
Ciekawy film z najpiękniejszymi zakątkami Kielc robi furorę w internecie. Już ponad 131 tysięcy razy obejrzano go w Telewizji Turystyki Kulturowej „Polska na Weekend”.

Film z atrakcjami Kielc

Siedmiominutowa produkcja od ponad miesiąca promuje najważniejsze atrakcje turystyczne Kielc na platformie streamingowej i profilu facebookowym telewizji. W filmowym skrócie przedstawiono przyrodnicze perły, muzea i instytucje kultury. Autorzy przekonują do odwiedzenia Kielc, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, zarówno miłośnicy zabytków i miejskich atrakcji, jak i wielbiciele przyrody.

Telewizja Turystyki Kulturowej "Polska na weekend", wystąpiła do Miasta Kielce z propozycją współpracy, projekt koordynowało Biuro Promocji i Współpracy z Zagranicą w Wydziale Przedsiębiorczości i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Kielce. Wydawca serwisu internetowego publikuje na swojej platformie streamingowej oraz w social mediach filmy o charakterze przewodników turystyczno-krajoznawczych, które są realizowane w atrakcyjnych miejscach w Polsce i za granicą.

Atrakcje w Kielcach

W filmie wiele uwagi poświęcono bogatej ofercie kieleckich muzeów i placówek kulturalnych oraz niezwykłym walorom rezerwatów przyrody. Celem projektu było przekonanie odbiorców, że Kielce to wyjątkowe miejsce na mapie Polski, zarówno przez swoją historię, jak i walory geologiczne.

- Funkcjonujemy w czasach, gdzie obraz w zasadzie stał się podstawą komunikacji i promocji. Dlatego kiedy portal zwrócił się do nas z propozycją przygotowania materiału, po sprawnej analizie potencjału zdecydowaliśmy się na współpracę – mówi Iwona Sabat kierowniczka Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą. – Staramy się wykorzystać możliwie każdą formę turystycznej promocji naszego miasta, a materiał Telewizji „Polska na Weekend” ma odbiorców w Polsce i za granicą. W perspektywie portal przygotuje dla miasta dwa dodatkowe krótkie spoty oraz wersję anglojęzyczną, która będzie wykorzystywana w promocji zagranicznej – dodała Iwona Sabat.

Film wywołał wiele pozytywnych komentarzy na Facebooku, a sami autorzy filmu zachęcają do odkrywania naturalnego piękna i oferty kulturalnej Kielc.
- Opowiadamy w naszej telewizji o bardzo wielu miejscowościach i miastach w Polsce, ale też i w Europie. Realizujemy filmy między innymi u naszych sąsiadów z Niemiec i Czech oraz przyjaciół we Włoszech i Chorwacji. W Kielcach byliśmy zaskoczeni i zachwyceni tym, jak dużo pracy, i to skutecznie wykonanej, włożono w to, aby miasto uczynić atrakcyjnym turystycznie - mówi Robert Kuliczkowski z Telewizji Turystycznej „Polska na Weekend”.

Film „Dokąd na urlop? Kielce - Miasto rezerwatów przyrody i świetnych muzeów” przez ponad miesiąc (od 28 października do 6 grudnia .) obejrzano ponad 131 tysięcy razy na platformie streamingowej telewizji www.polskanaweekend.

Dodatkowo na profilu telewizji na Facebooku ten sam obraz, promowany pod hasłem „Hit na weekend: Kielce!”, w terminie od 4 listopada do 2 grudnia osiągnął zasięg ponad 76 tysięcy wyświetleń, 30 tysięcy „dłużej oglądających”, aktywność dotycząca posta to ponad 6 500, w tym 447 udostępnień.

Zobacz wideo z promocji Kielc

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na kielce.naszemiasto.pl Nasze Miasto