To właśnie na hotelowym parkingu Best Western Grand Hotelu, zlokalizowanym od strony ulicy Panoramicznej doszło w poniedziałek około godziny 11.30 do kompletnego staranowania bramki wjazdowej i szlabanu. Wszystko zarejestrowała kamera monitoringu.
- Chcemy pomóc temu kierowcy wrócić i naprawić błąd! Chcemy pomóc mu być uczciwym człowiekiem. Dlatego będziemy wdzięczni, gdy sam do nas zgłosi, ale prosimy także ewentualnych świadków zdarzenia o pomoc we wskazaniu numeru rejestracyjnego Toyoty Hillux z lawetą, która w tak „widowiskowy” sposób próbowała się dostać na nasz parking - mówi dyrektor handlowy spółki Łysogóry, zarządzającej Hotelem Best Western Grand, Agata Marjańska.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?