Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Klient ma pełne prawo zwrócić posiłek, który nie spełnia...
fot. Pixabay.com

Tak zachowują się klienci w warszawskich restauracjach. Kelnerzy zwracają uwagę na 8 fatalnych nawyków. Też tak robisz?

7.Zjadłem, ale mi nie smakowało

Klient ma pełne prawo zwrócić posiłek, który nie spełnia jego oczekiwań — jest zimny, produkty są nieświeże, danie jest przesolone, albo w inny sposób ewidentnie wadliwe. To samo dotyczy potraw, których nie zamawialiśmy. Wiele osób jednak wykorzystuje tę zasadę, licząc, że po zjedzeniu wszystkiego i wylizaniu talerza dostaną darmowy posiłek, mówiąc, że im nie smakowało. Nie musimy chyba pisać, że w takiej sytuacji to nie tylko niemożliwe, ale także upokarzające, dla osoby, która w ten sposób postępuje.

Kolejne zachowanie na następnej stronie >>>

Zobacz również

Gorlice. 5 Klasyczna Gorlicka Majówka

Gorlice. 5 Klasyczna Gorlicka Majówka

Dzień Strażaka w Komendzie Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku. ZDJĘCIA, FILM

Dzień Strażaka w Komendzie Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku. ZDJĘCIA, FILM

Polecamy

Chowane klamki drzwi mogą zagrozić naszemu bezpieczeństwu!

Chowane klamki drzwi mogą zagrozić naszemu bezpieczeństwu!

Karambol na S2. Występują ogromne utrudnienia

Karambol na S2. Występują ogromne utrudnienia

Sukienki ciążowe na wesele na sezon 2024/25. Zobacz, jaką wybrała Sandra Kubicka

Sukienki ciążowe na wesele na sezon 2024/25. Zobacz, jaką wybrała Sandra Kubicka