Tak zachowują się klienci w warszawskich restauracjach. Kelnerzy zwracają uwagę na 8 fatalnych nawyków. Też tak robisz?
1.Wyżywanie się na obsłudze
Sytuacja, której byliśmy świadkami podczas kręcenia jednego z materiałów. Godzina 19:00, poniedziałek w jednym ze śródmiejskich klubów. Do baru podchodzi ledwo stojący na nogach jegomość. Prosi o rachunek, gdy słyszy od barmana że wszystko jest już zapłacone zaczyna się awanturować. Wyzywa obsługę w niewybrednych słowach, twierdzi, że wszyscy się mylą. Atmosfera szybko gęstnieje. Wkrótce zaczyna także rzucać inwektywy w kierunku gości, a także naszej ekipy. Barman z pełnym profesjonalizmem i spokojem informuje, że rachunek został już opłacony. Mężczyzna w pewnym momencie zmienia całkowicie punkt widzenia i zaczyna wszystkich przepraszać.Dlaczego? Też chcielibyśmy to wiedzieć. Pół godziny i 10 przeprosin później opuszcza lokal. No cóż, nasz klient nasz pan.
Kolejne zachowanie na następnej stronie >>>