Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Klient ma pełne prawo zwrócić posiłek, który nie spełnia...
fot. Pixabay.com

Tak zachowują się klienci w warszawskich restauracjach. Kelnerzy zwracają uwagę na 8 fatalnych nawyków. Też tak robisz?

7.Zjadłem, ale mi nie smakowało

Klient ma pełne prawo zwrócić posiłek, który nie spełnia jego oczekiwań — jest zimny, produkty są nieświeże, danie jest przesolone, albo w inny sposób ewidentnie wadliwe. To samo dotyczy potraw, których nie zamawialiśmy. Wiele osób jednak wykorzystuje tę zasadę, licząc, że po zjedzeniu wszystkiego i wylizaniu talerza dostaną darmowy posiłek, mówiąc, że im nie smakowało. Nie musimy chyba pisać, że w takiej sytuacji to nie tylko niemożliwe, ale także upokarzające, dla osoby, która w ten sposób postępuje.

Kolejne zachowanie na następnej stronie >>>

Zobacz również

Pierwszoligowy trener: Jest takie przysłowie - "Lepszy remis niż..."

Pierwszoligowy trener: Jest takie przysłowie - "Lepszy remis niż..."

Bakterie kałowe w wodzie butelkowanej. Znana firma ma kłopoty

Bakterie kałowe w wodzie butelkowanej. Znana firma ma kłopoty

Polecamy

Te pieczone ziemniaki z zaskakującym dodatkiem to hit Internetu. Spróbuj, są genialne

Te pieczone ziemniaki z zaskakującym dodatkiem to hit Internetu. Spróbuj, są genialne

Niebezpieczne żelki wycofane. Mogą uszkodzić DNA twoje i twoich dzieci!

Niebezpieczne żelki wycofane. Mogą uszkodzić DNA twoje i twoich dzieci!

Samobójstwa wśród młodych to już nie epidemia? Jest opinia specjalistów

Samobójstwa wśród młodych to już nie epidemia? Jest opinia specjalistów