Wielka awantura na kieleckim Barwinku. "Nie" dla klubu seniora na placu zabaw (DUŻO ZDJĘĆ)

Sylwia SłońZaktualizowano 
W poniedziałek odbyło się spotkanie mieszkańców osiedla Barwinek z władzami miasta Kielce, władzami spółdzielni mieszkaniowej. Zostało zwołane z inicjatywy radnego Michała Brauna ze względu na konflikt - kością niezgody była budowa na placu zabaw klubu seniora.

-Nie posadziła ani jednego drzewa, a chce wycinać - mówią mieszkańcy osiedla Barwinek o aktualnej prezes Spółdzielni Pionier w Kielcach Ewie Maruszak. Do tej spółdzielni należ osiedle Barwinek.

Konflikt między panią prezes a mieszkańcami wywołała planowana lokalizacja klubu seniora. Miał on powstać na dolnej części placu zabaw. - Gdzie dzieci wtedy miałyby miejsce zabaw? - pytali mieszkańcy.

Prezes oraz jeden z członków rady nadzorczej mówią iż plac nie miał być zlikwidowany tylko przeniesiony.
- Na walnym zgromadzeniu był punkt o zamianie działek, po zgromadzeniu dowiedzieliśmy się o co chodzi. My nie jesteśmy przeciwko klubowi seniora, chcemy tylko by powstał w innym miejscu - mówił Sebastian Ostrowski, jeden z mieszkańców osiedla Barwinek.

-Chodziliśmy w niedzielę po mszy i zbieraliśmy podpisy, ludzie z balkonów nas zaczepiali i prosili żebyśmy coś zrobili, żeby klub tu nie powstał - dodaje.

-Plac zabaw nigdy nie miał być likwidowany ale zmodernizowany, na jego dolnej części chcieliśmy wybudować klub seniora i świetlicę dla młodzieży. Na pewno wspólnie dojdziemy do porozumienia by wszyscy mieszkańcy na tym skorzystali - mówi Paweł Szkalej, członek rady nadzorczej Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej "Pionier".

- Spółdzielnia nie miała zamiaru likwidować placu zabaw. Będziemy rozmawiali z panem prezydentem Bogdanem Wentą oraz panią wiceprezydent Danutą Papaj o tym jak rozwiązać problem - dodaje prezes Ewa Maruszak.

Wśród pomysłów mieszkańców pojawił się taki, by klub seniora stworzyć w szkole.

Organizatorem spotkania był radny Michał Braun z Koalicji Obywatelskiej. - Cieszę się, że pomysł spotkał się z takim odzewem, liczę na to, że klub seniora ostatecznie nie powstanie w tym miejscu. Ważne też jest dla nas to, że prezydent się spotyka z ludźmi, szuka rozwiązań konfliktów oraz chce pomagać mieszkańcom. Uchwała o zamianie działek została podjęta. Może być odwołana przez Walne Zgromadzenie lub przez sąd. Jeszcze w tym tygodniu będziemy wnosić sprawę do sądu by to zablokować - mówił.

POLECAMY RÓWNIEŻ:

Największy aquapark w regionie już na finiszu

Czy mógłbyś zostać handlowcem? Test


Ruszyła budowa wielkiej tężni solankowej w Busku


Najbardziej absurdalne i najśmieszniejsze podatki


Ile zarabiają Polacy? Sprawdź, czy wiesz!


ZOBACZ TAKŻE: Flesz – zerowy PIT dla młodych

Źródło: vivi24

Wideo

Komentarze 32

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
M
Mieszkaniec SBM

Prezes SBM Pionier w piśmie z dnia 19.06.2019 wstrzymała wszelkie działania dotyczące budowy klubu seniora i zwróciła sie do mieszkańców, aby proponowali inne miejsca lokalizacji. Organizowanie przez radnego Brauna i osoby mieszkające na Barwinku akcji protestacyjnych 18 dni po decyzji Prezes SBM Pionier było zwykłą promocją przedwyborczą, dla której wprowadzono mieszkańców w błąd, jakoby temat budowy klubu obok placu zabaw był wciąż aktualny. Dobrze byłoby, aby partie polityczne, radni i osoby ubiegające sie o mandaty w wyborach jesiennych dla własnych ambicji wyborczych nie wprowadzali w błąd mieszkańców SBM Pionier odnośnie tematów dotyczących spraw spółdzielni, o których często nie mają żadnej wiedzy.

G
Gość
2019-07-10T08:12:46 02:00, Gość:

Widzę że usilnie Pani Prezes lub może ktoś z władz spółdzielni próbuje na siłę przekonać do swoich racji co do umiejscowienia klubu seniora. Wszystko co zostało powiedziane o integracji międzypokoleniowej jest prawdą i myślę że Kielczanie to widzą oprócz jak to zostało powiedziane "czubka własnego nosa" Tak trudno zrozumieć że wszystko to co piszesz seniorzy mogą robić a klub seniora może być w innym miejscu!!!!! TU O LOKALIZACJĘ CHODZI a nie o spychanie seniorów na jakikolwiek margines życia!!!

2019-07-10T09:53:15 02:00, Gość:

Nie wiem, kim jest pani prezes i nie znam nikogo z władz :D Jak ktoś nie wie, to sobie dopowie bzdury, byle do ideologii pasowało :D A mnóstwo wykrzykników do wypowiedzi, niczego nie zmieni :D Mieszkańcy myślą jedynie o czubku własnego nosa tu i teraz. Zero myślenia perspektywicznego. A miejsca, jak widzę, tam jest sporo i na plac zabaw w obecnej formie, i na klub seniora. Nikt nie powinien być poszkodowany, a ktoś powinien pomyśleć o plusach rozwiązania. Póki co - widzę, że mieszkańcy osiedla (zapewne nie wszyscy) doskonale radzą sobie z krzykami (też internetowymi) i hejtem. Warto tę energię zamienić na energię twórczą i rozejrzeć się, w jakim kierunku podąża świat. Polecam!

2019-07-10T15:31:51 02:00, Gość:

Myślę że jednak znasz Prezesa :-) Nie są to bzdury tylko prawda. Faktycznie - wykrzykniki nie pomogą bo jak widać cały czas ta sama śpiewka. Jak tak bardzo chcesz przekonać ludzi do budowy klubu seniora w tym miejscu to odnieś się do pomysłów które tu ludzie wypisują (ktoś wspomniał o konsultacjach czy ankiecie) bo cały czas mówisz o braku perspektywicznego myślenia a nie widzisz że problemem nie jest sam klub seniora tylko proponowana LOKALIZACJA. A mieszkańcy osiedla (raczej wszyscy albo większość) powiedziała co na ten temat myśli. Więc radzę się zastanowić w jakim kierunku podąża zarząd spółdzielni podejmując inicjatywy wbrew woli mieszkańców! Polecam!

2019-07-10T18:00:51 02:00, Gość:

Skoro wiesz lepiej kim jestem to super 😁😁😁 Pewnie nawet jakichś prezesów znam - faktycznie, nie przeczę, bo co mam kłamać. Zresztą to i tak nieistotne, skoro tutejsi "dyskutanci" wiedzą lepiej ode mnie, kim jestem 😁 Zamiast merytorycznie, to personalnie- jak zawsze, gdy wiedzy merytorycznej brak, a coś naklepać w internetach trzeba 😁 Pozdrawiam Kielce, bo chyba tylko pozdrowić zostało, skoro nadzieja, że mentalność się zmieniła nadal leży i kwiczy 😁

2019-07-10T22:12:20 02:00, Gość:

to kim jesteś naprawdę guzik mnie obchodzi bo nie jest to istotą sprawy czy ty znasz prezesa czy nie, ale jak widać po komentarzu argumentów w sprawie 0 tylko czcze gadanie o tym jak to nie merytoryczni są kielczanie a przede wszystkim mieszkańcy osiedla barwinek. Pozdrawiam

Chyba jednak Cię interesuje, skoro rzucasz oskarżenia, a przede wszystkim w swoich wypowiedziach robisz kalkę z moich, posługując się nie tylko moim stylem, ale kopiując słownictwo i schemat wypowiedzi :) Polecam zatem zagłębienie słowa "merytoryka", a potem przeczytanie jeszcze raz moich wypowiedzi ze zrozumieniem. Gdyby coś, mogę wypisać całą koncepcję tego pomysłu, łącznie z umiejscowieniem domu seniora, polityką integracji międzypokoleniowej i konkretnymi działaniami w tym zakresie, a także planem marketingowego wykorzystania tego pomysłu na skalę ogólnopolską. Wystarczająca merytoryka? A Ty co masz w zamian, prócz ataków personalnych, głupich domysłów i nic nie wnoszącego klepania w Internecie? Bo nie widzę żadnych konkretów.

G
Gość
2019-07-10T08:12:46 02:00, Gość:

Widzę że usilnie Pani Prezes lub może ktoś z władz spółdzielni próbuje na siłę przekonać do swoich racji co do umiejscowienia klubu seniora. Wszystko co zostało powiedziane o integracji międzypokoleniowej jest prawdą i myślę że Kielczanie to widzą oprócz jak to zostało powiedziane "czubka własnego nosa" Tak trudno zrozumieć że wszystko to co piszesz seniorzy mogą robić a klub seniora może być w innym miejscu!!!!! TU O LOKALIZACJĘ CHODZI a nie o spychanie seniorów na jakikolwiek margines życia!!!

2019-07-10T09:53:15 02:00, Gość:

Nie wiem, kim jest pani prezes i nie znam nikogo z władz :D Jak ktoś nie wie, to sobie dopowie bzdury, byle do ideologii pasowało :D A mnóstwo wykrzykników do wypowiedzi, niczego nie zmieni :D Mieszkańcy myślą jedynie o czubku własnego nosa tu i teraz. Zero myślenia perspektywicznego. A miejsca, jak widzę, tam jest sporo i na plac zabaw w obecnej formie, i na klub seniora. Nikt nie powinien być poszkodowany, a ktoś powinien pomyśleć o plusach rozwiązania. Póki co - widzę, że mieszkańcy osiedla (zapewne nie wszyscy) doskonale radzą sobie z krzykami (też internetowymi) i hejtem. Warto tę energię zamienić na energię twórczą i rozejrzeć się, w jakim kierunku podąża świat. Polecam!

2019-07-10T15:31:51 02:00, Gość:

Myślę że jednak znasz Prezesa :-) Nie są to bzdury tylko prawda. Faktycznie - wykrzykniki nie pomogą bo jak widać cały czas ta sama śpiewka. Jak tak bardzo chcesz przekonać ludzi do budowy klubu seniora w tym miejscu to odnieś się do pomysłów które tu ludzie wypisują (ktoś wspomniał o konsultacjach czy ankiecie) bo cały czas mówisz o braku perspektywicznego myślenia a nie widzisz że problemem nie jest sam klub seniora tylko proponowana LOKALIZACJA. A mieszkańcy osiedla (raczej wszyscy albo większość) powiedziała co na ten temat myśli. Więc radzę się zastanowić w jakim kierunku podąża zarząd spółdzielni podejmując inicjatywy wbrew woli mieszkańców! Polecam!

2019-07-10T18:00:51 02:00, Gość:

Skoro wiesz lepiej kim jestem to super 😁😁😁 Pewnie nawet jakichś prezesów znam - faktycznie, nie przeczę, bo co mam kłamać. Zresztą to i tak nieistotne, skoro tutejsi "dyskutanci" wiedzą lepiej ode mnie, kim jestem 😁 Zamiast merytorycznie, to personalnie- jak zawsze, gdy wiedzy merytorycznej brak, a coś naklepać w internetach trzeba 😁 Pozdrawiam Kielce, bo chyba tylko pozdrowić zostało, skoro nadzieja, że mentalność się zmieniła nadal leży i kwiczy 😁

to kim jesteś naprawdę guzik mnie obchodzi bo nie jest to istotą sprawy czy ty znasz prezesa czy nie, ale jak widać po komentarzu argumentów w sprawie 0 tylko czcze gadanie o tym jak to nie merytoryczni są kielczanie a przede wszystkim mieszkańcy osiedla barwinek. Pozdrawiam

G
Gość
2019-07-10T08:12:46 02:00, Gość:

Widzę że usilnie Pani Prezes lub może ktoś z władz spółdzielni próbuje na siłę przekonać do swoich racji co do umiejscowienia klubu seniora. Wszystko co zostało powiedziane o integracji międzypokoleniowej jest prawdą i myślę że Kielczanie to widzą oprócz jak to zostało powiedziane "czubka własnego nosa" Tak trudno zrozumieć że wszystko to co piszesz seniorzy mogą robić a klub seniora może być w innym miejscu!!!!! TU O LOKALIZACJĘ CHODZI a nie o spychanie seniorów na jakikolwiek margines życia!!!

2019-07-10T09:53:15 02:00, Gość:

Nie wiem, kim jest pani prezes i nie znam nikogo z władz :D Jak ktoś nie wie, to sobie dopowie bzdury, byle do ideologii pasowało :D A mnóstwo wykrzykników do wypowiedzi, niczego nie zmieni :D Mieszkańcy myślą jedynie o czubku własnego nosa tu i teraz. Zero myślenia perspektywicznego. A miejsca, jak widzę, tam jest sporo i na plac zabaw w obecnej formie, i na klub seniora. Nikt nie powinien być poszkodowany, a ktoś powinien pomyśleć o plusach rozwiązania. Póki co - widzę, że mieszkańcy osiedla (zapewne nie wszyscy) doskonale radzą sobie z krzykami (też internetowymi) i hejtem. Warto tę energię zamienić na energię twórczą i rozejrzeć się, w jakim kierunku podąża świat. Polecam!

2019-07-10T15:31:51 02:00, Gość:

Myślę że jednak znasz Prezesa :-) Nie są to bzdury tylko prawda. Faktycznie - wykrzykniki nie pomogą bo jak widać cały czas ta sama śpiewka. Jak tak bardzo chcesz przekonać ludzi do budowy klubu seniora w tym miejscu to odnieś się do pomysłów które tu ludzie wypisują (ktoś wspomniał o konsultacjach czy ankiecie) bo cały czas mówisz o braku perspektywicznego myślenia a nie widzisz że problemem nie jest sam klub seniora tylko proponowana LOKALIZACJA. A mieszkańcy osiedla (raczej wszyscy albo większość) powiedziała co na ten temat myśli. Więc radzę się zastanowić w jakim kierunku podąża zarząd spółdzielni podejmując inicjatywy wbrew woli mieszkańców! Polecam!

Skoro wiesz lepiej kim jestem to super 😁😁😁 Pewnie nawet jakichś prezesów znam - faktycznie, nie przeczę, bo co mam kłamać. Zresztą to i tak nieistotne, skoro tutejsi "dyskutanci" wiedzą lepiej ode mnie, kim jestem 😁 Zamiast merytorycznie, to personalnie- jak zawsze, gdy wiedzy merytorycznej brak, a coś naklepać w internetach trzeba 😁 Pozdrawiam Kielce, bo chyba tylko pozdrowić zostało, skoro nadzieja, że mentalność się zmieniła nadal leży i kwiczy 😁

G
Gość
2019-07-10T08:12:46 02:00, Gość:

Widzę że usilnie Pani Prezes lub może ktoś z władz spółdzielni próbuje na siłę przekonać do swoich racji co do umiejscowienia klubu seniora. Wszystko co zostało powiedziane o integracji międzypokoleniowej jest prawdą i myślę że Kielczanie to widzą oprócz jak to zostało powiedziane "czubka własnego nosa" Tak trudno zrozumieć że wszystko to co piszesz seniorzy mogą robić a klub seniora może być w innym miejscu!!!!! TU O LOKALIZACJĘ CHODZI a nie o spychanie seniorów na jakikolwiek margines życia!!!

2019-07-10T09:53:15 02:00, Gość:

Nie wiem, kim jest pani prezes i nie znam nikogo z władz :D Jak ktoś nie wie, to sobie dopowie bzdury, byle do ideologii pasowało :D A mnóstwo wykrzykników do wypowiedzi, niczego nie zmieni :D Mieszkańcy myślą jedynie o czubku własnego nosa tu i teraz. Zero myślenia perspektywicznego. A miejsca, jak widzę, tam jest sporo i na plac zabaw w obecnej formie, i na klub seniora. Nikt nie powinien być poszkodowany, a ktoś powinien pomyśleć o plusach rozwiązania. Póki co - widzę, że mieszkańcy osiedla (zapewne nie wszyscy) doskonale radzą sobie z krzykami (też internetowymi) i hejtem. Warto tę energię zamienić na energię twórczą i rozejrzeć się, w jakim kierunku podąża świat. Polecam!

2019-07-10T15:31:51 02:00, Gość:

Myślę że jednak znasz Prezesa :-) Nie są to bzdury tylko prawda. Faktycznie - wykrzykniki nie pomogą bo jak widać cały czas ta sama śpiewka. Jak tak bardzo chcesz przekonać ludzi do budowy klubu seniora w tym miejscu to odnieś się do pomysłów które tu ludzie wypisują (ktoś wspomniał o konsultacjach czy ankiecie) bo cały czas mówisz o braku perspektywicznego myślenia a nie widzisz że problemem nie jest sam klub seniora tylko proponowana LOKALIZACJA. A mieszkańcy osiedla (raczej wszyscy albo większość) powiedziała co na ten temat myśli. Więc radzę się zastanowić w jakim kierunku podąża zarząd spółdzielni podejmując inicjatywy wbrew woli mieszkańców! Polecam!

Brawo!!!!

G
Gość
2019-07-10T08:12:46 02:00, Gość:

Widzę że usilnie Pani Prezes lub może ktoś z władz spółdzielni próbuje na siłę przekonać do swoich racji co do umiejscowienia klubu seniora. Wszystko co zostało powiedziane o integracji międzypokoleniowej jest prawdą i myślę że Kielczanie to widzą oprócz jak to zostało powiedziane "czubka własnego nosa" Tak trudno zrozumieć że wszystko to co piszesz seniorzy mogą robić a klub seniora może być w innym miejscu!!!!! TU O LOKALIZACJĘ CHODZI a nie o spychanie seniorów na jakikolwiek margines życia!!!

2019-07-10T09:53:15 02:00, Gość:

Nie wiem, kim jest pani prezes i nie znam nikogo z władz :D Jak ktoś nie wie, to sobie dopowie bzdury, byle do ideologii pasowało :D A mnóstwo wykrzykników do wypowiedzi, niczego nie zmieni :D Mieszkańcy myślą jedynie o czubku własnego nosa tu i teraz. Zero myślenia perspektywicznego. A miejsca, jak widzę, tam jest sporo i na plac zabaw w obecnej formie, i na klub seniora. Nikt nie powinien być poszkodowany, a ktoś powinien pomyśleć o plusach rozwiązania. Póki co - widzę, że mieszkańcy osiedla (zapewne nie wszyscy) doskonale radzą sobie z krzykami (też internetowymi) i hejtem. Warto tę energię zamienić na energię twórczą i rozejrzeć się, w jakim kierunku podąża świat. Polecam!

Myślę że jednak znasz Prezesa :-) Nie są to bzdury tylko prawda. Faktycznie - wykrzykniki nie pomogą bo jak widać cały czas ta sama śpiewka. Jak tak bardzo chcesz przekonać ludzi do budowy klubu seniora w tym miejscu to odnieś się do pomysłów które tu ludzie wypisują (ktoś wspomniał o konsultacjach czy ankiecie) bo cały czas mówisz o braku perspektywicznego myślenia a nie widzisz że problemem nie jest sam klub seniora tylko proponowana LOKALIZACJA. A mieszkańcy osiedla (raczej wszyscy albo większość) powiedziała co na ten temat myśli. Więc radzę się zastanowić w jakim kierunku podąża zarząd spółdzielni podejmując inicjatywy wbrew woli mieszkańców! Polecam!

M
Mieszkaniec
2019-07-10T11:31:58 02:00, Gość:

A dlaczego nazywają to

"klub seniora", a nie "klub osiedlowy". Powinni wybudować klub osiedlowy - placówkę kultury z możliwością korzystania przez wszystkich mieszkańców, a obok zmodernizować plac zabaw. Protestujący to banda egoistów o typowo bazarowym pojmowaniu świata.

Widzę że jesteś słabo zorientowany/zorientowana jaka infrastruktura już jest na osiedlu :-) Taka placówka jest już na osiedlu w budynku spółdzielni SBM Pionier i doskonale spełnia swoją rolę. Plac zabaw który miałby być zlikwidowany pod tą wątpliwą inwestycję ostatnio został doposarzony w nowe elementy m.in. wymieniono schody do dużej zjeżdżalni. Jestem mieszkańcem osiedla i mam dzieci które korzystają z tego placu zabaw i tej zjeżdżalni, więc mi tu nie wyjeżdżaj z jakąś "bandą egoistów" no ale czego się spodziewać po typowo bazarowym pojmowaniu rzeczywistości przez władze SBM Pionier.

G
Gość
2019-07-10T11:31:58 02:00, Gość:

A dlaczego nazywają to

"klub seniora", a nie "klub osiedlowy". Powinni wybudować klub osiedlowy - placówkę kultury z możliwością korzystania przez wszystkich mieszkańców, a obok zmodernizować plac zabaw. Protestujący to banda egoistów o typowo bazarowym pojmowaniu świata.

Brawo!!!

G
Gość

A dlaczego nazywają to

"klub seniora", a nie "klub osiedlowy". Powinni wybudować klub osiedlowy - placówkę kultury z możliwością korzystania przez wszystkich mieszkańców, a obok zmodernizować plac zabaw. Protestujący to banda egoistów o typowo bazarowym pojmowaniu świata.

G
Gość
2019-07-09T12:53:41 02:00, Gość:

Nikt nie pomyślał, że Klub Seniora przy placu zabaw byłby istnym zbawieniem dla wszystkich? Integracja młodych z seniorami - dzieciaki mogłyby korzystać z doświadczenia i wiedzy seniorów, a seniorzy - z energii dzieci. Wszystko musi być takie osobne i odgrodzone od siebie? Świat dąży do integracji środowisk senioralnych z młodymi, nawet dużo pieniędzy można na ten cel zyskać, a Kielce jeszcze o tym nie słyszały?

2019-07-09T13:29:54 02:00, Gość:

Zgadzam się z Tobą ale połowicznie, klub seniora kolo placu zabaw ok, ale nie zamiast placu zabaw i nie w tej lokalizacji.

2019-07-09T13:56:14 02:00, Gość:

Nie zamiast, ale przy placu zabaw. Nie rozumiem, o co chodzi z tą lokalizacją???? Właśnie przy placu zabaw lokalizacja jest super i właśnie to sprzyja integracji międzypokoleniowej. Nie wszyscy osobno, ale razem. Inaczej nie spełni swojej funkcji.

2019-07-09T14:50:21 02:00, Gość:

.. a ja nie bardzo rozumiem ten upór na klub Seniora właśnie w tej lokalizacji. Niech seniorzy integrują się "miedzypokoleniowo" wiem że to ważne i popieram, ale ja jako mieszkaniec Barwinka potrzebuje iść z dzieckiem na plac zabaw a nie do domu seniora!!! Jak już będzie klub seniora (np dużo miejsca jest między Starowapiennikową a Wapiennikową) to seniorzy mogą wyjść z jakąś inicjatywą dla młodszych i tym samym spełnić funkcję integracji międzypokoleniowej.

2019-07-09T19:08:09 02:00, Gość:

Poczekajmy jak Pan/Pani będzie seniorem 😊 Cała Europa idzie w kierunku integracji międzypokoleniowej, wykorzystania potencjału spychanych na margines życia społecznego seniorów. A kielczanie, jak widać, nadal tylko czubek własnego nosa widzą. Na tym placu zabaw seniorzy mogliby się bawić z dzieciakami- jak dziadkowie z wnukami. Szkoda - społeczeństwo się starzeje i nadal klapki na oczach.

2019-07-10T08:12:46 02:00, Gość:

Widzę że usilnie Pani Prezes lub może ktoś z władz spółdzielni próbuje na siłę przekonać do swoich racji co do umiejscowienia klubu seniora. Wszystko co zostało powiedziane o integracji międzypokoleniowej jest prawdą i myślę że Kielczanie to widzą oprócz jak to zostało powiedziane "czubka własnego nosa" Tak trudno zrozumieć że wszystko to co piszesz seniorzy mogą robić a klub seniora może być w innym miejscu!!!!! TU O LOKALIZACJĘ CHODZI a nie o spychanie seniorów na jakikolwiek margines życia!!!

Nie wiem, kim jest pani prezes i nie znam nikogo z władz :D Jak ktoś nie wie, to sobie dopowie bzdury, byle do ideologii pasowało :D A mnóstwo wykrzykników do wypowiedzi, niczego nie zmieni :D Mieszkańcy myślą jedynie o czubku własnego nosa tu i teraz. Zero myślenia perspektywicznego. A miejsca, jak widzę, tam jest sporo i na plac zabaw w obecnej formie, i na klub seniora. Nikt nie powinien być poszkodowany, a ktoś powinien pomyśleć o plusach rozwiązania. Póki co - widzę, że mieszkańcy osiedla (zapewne nie wszyscy) doskonale radzą sobie z krzykami (też internetowymi) i hejtem. Warto tę energię zamienić na energię twórczą i rozejrzeć się, w jakim kierunku podąża świat. Polecam!

G
Gość

Niech spółdzielnia nie forsuje na siłę tej lokalizacji a zacznie myśleć nad inną. Niech da się ludziom wypowiedzieć np podczas konsultacji społecznych lub zrobi ankietę czy to papierową lub na stronie internetowej spółdzielni. Wykażcie się choć trochę inwencją twórczą, pokażcie że nie macie w dupie mieszkańców bo na chwilę obecną wygląda to tak że wy sobie umyślicie jakąś inwestycję ludzie nic nie wiedzą i potem się dziwić że są głosy sprzeciwu w tej czy innej sprawie. Jak myślicie że walne raz w roku to jedyna forma informowania ludzi o planach spółdzielni to się mylicie. Ktoś chyba zapomniał że spółdzielnia to MY MIESZKAŃCY i jednocześnie członkowie spółdzielni.

G
Gość
2019-07-09T12:53:41 02:00, Gość:

Nikt nie pomyślał, że Klub Seniora przy placu zabaw byłby istnym zbawieniem dla wszystkich? Integracja młodych z seniorami - dzieciaki mogłyby korzystać z doświadczenia i wiedzy seniorów, a seniorzy - z energii dzieci. Wszystko musi być takie osobne i odgrodzone od siebie? Świat dąży do integracji środowisk senioralnych z młodymi, nawet dużo pieniędzy można na ten cel zyskać, a Kielce jeszcze o tym nie słyszały?

2019-07-09T13:29:54 02:00, Gość:

Zgadzam się z Tobą ale połowicznie, klub seniora kolo placu zabaw ok, ale nie zamiast placu zabaw i nie w tej lokalizacji.

2019-07-09T13:56:14 02:00, Gość:

Nie zamiast, ale przy placu zabaw. Nie rozumiem, o co chodzi z tą lokalizacją???? Właśnie przy placu zabaw lokalizacja jest super i właśnie to sprzyja integracji międzypokoleniowej. Nie wszyscy osobno, ale razem. Inaczej nie spełni swojej funkcji.

2019-07-09T14:50:21 02:00, Gość:

.. a ja nie bardzo rozumiem ten upór na klub Seniora właśnie w tej lokalizacji. Niech seniorzy integrują się "miedzypokoleniowo" wiem że to ważne i popieram, ale ja jako mieszkaniec Barwinka potrzebuje iść z dzieckiem na plac zabaw a nie do domu seniora!!! Jak już będzie klub seniora (np dużo miejsca jest między Starowapiennikową a Wapiennikową) to seniorzy mogą wyjść z jakąś inicjatywą dla młodszych i tym samym spełnić funkcję integracji międzypokoleniowej.

2019-07-09T19:08:09 02:00, Gość:

Poczekajmy jak Pan/Pani będzie seniorem 😊 Cała Europa idzie w kierunku integracji międzypokoleniowej, wykorzystania potencjału spychanych na margines życia społecznego seniorów. A kielczanie, jak widać, nadal tylko czubek własnego nosa widzą. Na tym placu zabaw seniorzy mogliby się bawić z dzieciakami- jak dziadkowie z wnukami. Szkoda - społeczeństwo się starzeje i nadal klapki na oczach.

Widzę że usilnie Pani Prezes lub może ktoś z władz spółdzielni próbuje na siłę przekonać do swoich racji co do umiejscowienia klubu seniora. Wszystko co zostało powiedziane o integracji międzypokoleniowej jest prawdą i myślę że Kielczanie to widzą oprócz jak to zostało powiedziane "czubka własnego nosa" Tak trudno zrozumieć że wszystko to co piszesz seniorzy mogą robić a klub seniora może być w innym miejscu!!!!! TU O LOKALIZACJĘ CHODZI a nie o spychanie seniorów na jakikolwiek margines życia!!!

G
Gość
2019-07-09T12:53:41 02:00, Gość:

Nikt nie pomyślał, że Klub Seniora przy placu zabaw byłby istnym zbawieniem dla wszystkich? Integracja młodych z seniorami - dzieciaki mogłyby korzystać z doświadczenia i wiedzy seniorów, a seniorzy - z energii dzieci. Wszystko musi być takie osobne i odgrodzone od siebie? Świat dąży do integracji środowisk senioralnych z młodymi, nawet dużo pieniędzy można na ten cel zyskać, a Kielce jeszcze o tym nie słyszały?

2019-07-09T13:29:54 02:00, Gość:

Zgadzam się z Tobą ale połowicznie, klub seniora kolo placu zabaw ok, ale nie zamiast placu zabaw i nie w tej lokalizacji.

2019-07-09T13:56:14 02:00, Gość:

Nie zamiast, ale przy placu zabaw. Nie rozumiem, o co chodzi z tą lokalizacją???? Właśnie przy placu zabaw lokalizacja jest super i właśnie to sprzyja integracji międzypokoleniowej. Nie wszyscy osobno, ale razem. Inaczej nie spełni swojej funkcji.

2019-07-09T14:50:21 02:00, Gość:

.. a ja nie bardzo rozumiem ten upór na klub Seniora właśnie w tej lokalizacji. Niech seniorzy integrują się "miedzypokoleniowo" wiem że to ważne i popieram, ale ja jako mieszkaniec Barwinka potrzebuje iść z dzieckiem na plac zabaw a nie do domu seniora!!! Jak już będzie klub seniora (np dużo miejsca jest między Starowapiennikową a Wapiennikową) to seniorzy mogą wyjść z jakąś inicjatywą dla młodszych i tym samym spełnić funkcję integracji międzypokoleniowej.

Poczekajmy jak Pan/Pani będzie seniorem 😊 Cała Europa idzie w kierunku integracji międzypokoleniowej, wykorzystania potencjału spychanych na margines życia społecznego seniorów. A kielczanie, jak widać, nadal tylko czubek własnego nosa widzą. Na tym placu zabaw seniorzy mogliby się bawić z dzieciakami- jak dziadkowie z wnukami. Szkoda - społeczeństwo się starzeje i nadal klapki na oczach.

m
miasto

a co z pustostanem po biblotece nad pralnią chemiczną ipo banku PKO tam zrobić kluby budowa od podstaw to olbrzymi wałek

k
kibice Korony

Chyba Pani prezes trzeba podokuczać bo ewidentnie jej się nudzi albo chce zrobić jakiś wałek na przetargu i przytulić parę złotych. Tak czy siak prędzej wyrwiemy ją ze stanowiska z korzeniami niż pozwolimy ruszyć ten plac zabaw. Powstał z naszych składek czynszowych dla naszych dzieci i wara do niego tępa babo !

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3