Kampania będzie skierowana głównie do mieszkańców województw: mazowieckiego, łódzkiego, małopolskiego, lubelskiego, podkarpackiego, śląskiego i świętokrzyskiego. W sierpniu, w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Rzeszowie, Katowicach i w Kielcach pojawić się ma 260 billboardów zachęcających do odwiedzenia Sandomierza. Elementem kampanii będą również weekendowe stoiska promocyjne w największych centrach handlowych Warszawy, Łodzi i Krakowa.
Dodatkowo kampanii towarzyszyć będzie promocja w internecie, m.in. na portalach społecznościowych. Od połowy lipca przez dwa miesiące na portalu Onet.pl. będzie można przeczytać o walorach turystycznych miasta. Promocja nadwiślańskiego grodu będzie także prowadzona przez miesiąc w programach stacji telewizyjnych, m.in. TVN, w Programie III Polskiego Radia i w radiu RMF FM...
Cały tekst przeczytacie na stronach serwisu Wiadomości 24, tutaj >>>
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?