Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kampania promocyjna: Wałbrzyskie obiekty promują fundusze unijne na Dolnym Śląsku (FILM)

ELW
Billboard kampanii
Billboard kampanii Materiały organizatora kampanii
Kampania promocyjna: "Dzięki funduszom unijnym – Dolnośląskie w górę!" zachęca Dolnoślązaków do składania propozycji dalszego wydatkowania unijnych funduszy. Pojawiły się w niej też wałbrzyskie akcenty.

Do 2020 roku województwo dolnośląskie ma do wydania ponad 2 miliardy euro z Unii Europejskiej. O tym, na co powinny zostać wydane te pieniądze, może zdecydować każdy mieszkaniec regionu. Trwająca kampania reklamowa ma skłonić mieszkańców regionu do konsultacji i zgłaszania propozycji wydatkowania tych funduszy. Twarzą kampanii jest marszałek Rafał Jurkowlaniec.
W spotach i na billboardach kampanii promocyjnej pojawiają się dolnośląskie inwestycje sfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 m.in.: Wschodnia Obwodnica Wrocławia, Zamek Piastowski w Legnicy, Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, Dolnośląskie Centrum Filmowe oraz pociągi Kolei Dolnośląskich, tzw. „Impulsy”.

Kampania promocyjna - wałbrzyski akcent

Z regionu wałbrzyskiego w kampanii promocyjnej pojawia się:
- Budowa Centrum Pulmonologicznego dla górników w Szpitalu im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu,
- Modernizacja Placu Teatralnego i Teatru Dramatycznego im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu,
- Powstanie Centrum Kongresowo-Kulturalnego w zamku Książ.

Kampania promocyjna, jej elementami są:

- broszury zapraszające do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych oraz prezentująca wybrane inwestycje zrealizowane ze środków unijnych w latach 2007-2013. Milion Dolnoślązaków otrzyma je do skrzynek pocztowych. Z nich dowiedzą się gdzie i kiedy, w ich najbliższej okolicy, odbędą się konsultacje będą też mieli szansę odesłać swoje propozycje inwestycji bezpośrednio do urzędu marszałkowskiego.

- 60-sekundowe spoty telewizyjne pojawią się 1 listopada w telewizjach regionalnych i lokalnych oraz w dolnośląskich kinach

- 30-sekundowe spoty radiowe usłyszymy od 4 listopada na antenach największych rozgłośni radiowych w regionie.

- na ulicach dziesięciu dolnośląskich miast pojawi się 75 billboardów.

Kampania promocyjna - koszty
Kampania będzie trwała przez miesiąc. Jej koszt wynosi 560 tys. zł, z czego 85 proc. pochodzi z środków unijnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na stronieslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto