Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Biuro Obsługi Klienta PGNIG powstało w Galerii Echo w Kielcach

Marzena Smoręda
archiwum
Przestronne wnętrze, wygodna poczekalnia i kompetentni doradcy – w kieleckiej Galerii Echo na poziomie +1 otwarto właśnie Biuro Obsług Klienta PGNiG Obrót Detaliczny. Zaprojektowano je w myśl zasady „Klient w centrum uwagi”, co gwarantuje odwiedzającym maksymalny komfort i najwyższą jakość obsługi.

W nowo otwartym BOK można załatwić wszystkie sprawy związane zarówno z zakupem gazu, jak i prądu. Konsultanci udzielą wszelkich informacji dotyczących faktur, cenników, rozliczeń, salda, stanu gazomierza, reklamacji, a także aktualnych promocji. Klienci mogą na miejscu podpisać lub aneksować umowę.

Z usług BOK mogą skorzystać nie tylko mieszkańcy Kielc i okolic, ale także wszyscy inni zainteresowani, będący w świętokrzyskim nawet przejazdem.

Ile kosztuje wychowanie dziecka w Polsce?

ZOBACZ TAKŻE: 60 Sekund Biznesu: Obietnice wyborcze. W PiS pojawiają się pomysły kreatywnej księgowości

Źródło: Agencja Informacyjna Polska Press

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kielce.naszemiasto.pl Nasze Miasto